Google Adsense Tehlikeli veya Hakaret Barındıran İçerik

Google Adsense Tehlikeli veya Hakaret Barındıran İçerik politikasını anlayarak adsense ile ilgili makalelerimize devam edelim.

Tehlikeli veya Hakaret Barındıran İçerik Politikası Neden Var?

Google’ın ifade özgürlüğünün toplumdaki kararlılığını güçlü bir şekilde desteklemektedir. Ancak bunun yanında marjinal gruplara karşı ayrımcılığı teşvik eden içerikler kullanılarak kendi reklamlarından para kazanılmasına izin vermemektedir. Geçmişte kişi, grup ya da kuruluşlara karşı savunuculuk yapan içerikten para kazanılmasını yasaklayan çeşitli google politikaları her zaman olmuştur. Öte yandan sektör ve toplum bir çok değişime uğrarken google politikalarının da bu değişimlere paralel olarak sürekli değiştiği unutulmamalıdır.

Tehlikeli ve Hakaret Barındıran Politikasında Uyumlu Olmayan İçerik Türleri
  • Kendine zarar verme tehdidi
  • Başka birine saldırma çağrısı
  • Kötüye kullanım
  • Taciz için birisini gösterme
  • Irk, din, engel, yaşi milliyet, cinsiyet veya farklı özellikler nedeni ile sistemli ayrımcılık yapma
  • Başkalarına karşı şiddeti tavsiye eden, yücelten
  • Nefret gruplarını tanıtan içerik
  • Terör grupları tarafından hazırlanan ya da bu grupları destekleyen içerik
  • Terör saldırılarını kutlayan, bu tür saldırılara teşvik eden içerik

vb. içerik türlerini kapsamaktadır. Ancak bunlarla sınırlı değildir. Yukarıda da ifade ettiğimiz üzere bu politikalar toplumdaki değişimlere paralel olarak değişkenlik gösterebilir, göstermeye devam edecektir.

Yukarıdaki maddeleri konu alan bu tip grup ve bireyler ile ilgili eğitim, bilim ya da belgesel türü içerikler bu tip grupları kötülemediği sürece politika ihlali kapsamında yer almamaktadır.

Bu Politika Neden Önemlidir

Google temel hedefini güven olarak nitelendirmektedir. Her zaman kullanıcının korunduğu ve kendini korunaklı hissettiği, reklam veren markasının nefret, tehdit ya da aşağılama barıdıran içeriklerle ilişkilendirilmediği bir reklamcılık ağı oluşturmak için çaba sarf etmektedir.

beachturk

2002 yılında tanıştığım bilgisayar dünyası ile çevrim için toplulukların önemini erken kavrayarak ; * Kendisini sosyal medya alanında geliştiren * Yeni programlar ve çeşitli yazılımları yakından takip eden * İnternet kullanıcıların tamamını bir müşteri potansiyelinde gören * Ekranın arka tarafında asıl oyunu yöneten * Ve bunlara istinaden finansal özgürlüğünü bilgisayar üzerinden elde eden, bir birey olmak için yaklaşık 16 yıldır büyük bir aşk ile dijital dünyada yer alıyorum. Kendi açtığım şirketimi temel hedef olarak 2020 sonlarına kadar büyütüp özellikle dijital pazarlama alanında ciddi izler bırakmayı planlıyorum.  Picker üzerinde yer alan eğitimin temel amacı insanları dijital üretkenliğe yönlendirmek ve fiziksel yorgunlukları azaltarak zihinsel teknikler ile gelir elde edilmelerine katkı sağlamaktır. 

Bu Yazı Hakkında Ne Söyleyebilirsiniz?