Google Adsense Gerçeğe Aykırı İçerik Politikasını Öğrenelim

Gerçeğe aykırı içerik politikasının neden var olduğunu anlatarak makalemize başlayalım.

Web sitesi kullanıcıları etkileşime geçtikleri içerik ile yanlış yönlendirilmek istemez. Bu nedenle google reklamlarının sizinle, içeriğinizle veya web sitenizin temel amacı ile ilgili yanlış bilgi vermesine, gerçeği gizlemesine ya da yanlış yönlendirmenize izin vermez.

Google ürünlerini ve arayüzlerini taklit etme, kullanıcı bilgilerini alma amaçlı kimlik avı hileleri, sahte veya belirsiz iddialarla içerikle etkileşime geçilmesi için kullanıcıları kandırma,google özelliklerini google tarafından bağış yapılıyormuş gibi bir izlenim veren siteler, kısa yoldan zengin olma vaadleri, yüksek düzeyde pazarlama ve bariz marketing zinciri gibi dolandırıcılık girişimleri bu politikaya birer örnek olarak gösterilebilir.

Güven Çok Önemlidir

Dijital reklamcılıkta güven ciddi bir kavramdır. Kullanıcıların yayıncı sitesindeki içeriğin gezinme deneyimi neticesinde doğru olduğuna güvenmesi gerekir ve reklam doğru içerik sunduğu için kullanıcı etkileşime geçmelidir. Yani kullanıcı google adsense’in para kazanmasına yardım ettiği sitelerce kandırılmamalıdır.

Reklamverenlerin Korunması

Ayrıca reklamverenler de web sitenizdeki içeriğin markaları için güvenirliğine ve doğruluğunun kabul edilebilirliğine ikna olmalıdırlar. Yanıltıcı içerik reklam ve marka ile negatif bir algı ortaya çıkarabilir.

Google’ın temel amacı sağlıklı bir ekosistemin ortaya çıkarılmasını sağlamaktır. Dolayısı ile kullanıcıları aldatan içerik türleri reklam politikalarına aykırıdır.

beachturk

2002 yılında tanıştığım bilgisayar dünyası ile çevrim için toplulukların önemini erken kavrayarak ; * Kendisini sosyal medya alanında geliştiren * Yeni programlar ve çeşitli yazılımları yakından takip eden * İnternet kullanıcıların tamamını bir müşteri potansiyelinde gören * Ekranın arka tarafında asıl oyunu yöneten * Ve bunlara istinaden finansal özgürlüğünü bilgisayar üzerinden elde eden, bir birey olmak için yaklaşık 16 yıldır büyük bir aşk ile dijital dünyada yer alıyorum. Kendi açtığım şirketimi temel hedef olarak 2020 sonlarına kadar büyütüp özellikle dijital pazarlama alanında ciddi izler bırakmayı planlıyorum.  Picker üzerinde yer alan eğitimin temel amacı insanları dijital üretkenliğe yönlendirmek ve fiziksel yorgunlukları azaltarak zihinsel teknikler ile gelir elde edilmelerine katkı sağlamaktır. 

Bu Yazı Hakkında Ne Söyleyebilirsiniz?